dinsdag 9 september 2014

Gewoon weer dinsdag

Gezien Geen enkele film of serie. Op school hebben we een stukje van een of andere saaie film gezien bij levensbeschouwing.

Gelezen Joël van Carry Slee. Echt een heel mooi boek!

Gehoord Niks belangrijks. Alleen wat saaie dingetjes op school, niets speciaals.

Gedaan Om 7 uur opgestaan, aangekleed, opgemaakt, ontbeten en toen naar school geweest. Daarna huiswerk gemaakt en gegeten.. Nu lekker bankhangen met een boek en wat tv kijken!

Gegeten Lekkerbek met aardappelpuree :-)

Gedronken Ice Tea & Dubbel Fris

Gedacht Hoe overleef ik nog 3 dagen school.. En ik heb gedacht aan mijn zusje en mijn nichtje, ze mogen morgen voor een screentest naar de BZT-show!

Gelukkig Had ik vandaag maar tot 13:50 les :-)

Gelachen Met mijn beste vriendin onder de lessen!

Geërgerd Op mijn vriendje, dat ik hem overal 1000 keer aan moet helpen denken..

Gewenst Dat het oktober is: Sweet Sixteen!!

Gekocht Niks. Ik ben nog op zoek naar een leuke roze top, zonder mouwen, korte mouwen, lange mouwen, een trui of een soort bloesje.. Maakt niet uit, een mooie roze top, moeilijk te vinden..

Geklikt Op de Wehkamp en een paar andere sites om te zoeken naar een roze top.

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten