vrijdag 26 september 2014

Gewoon weer vrijdag

Gezien Het laatste stukje van de film 'Lola rennt'. Echt een rare film, maar we moesten 'm op school bij CKV kijken.

Gelezen De Toegift van Carry Slee.

Gehoord Dat Frans Bauer 11 kilo is afgevalle hahah.

Gedaan Om half 7 opgestaan, aangekleed, opgemaakt, ontbeten en toen naar school geweest. Nu ben ik dit artikel aan het schrijven, straks gaan we pizza eten en vanavond komt mijn vriendje slapen.

Gegeten Tot nu toe alleen 2 crackers en een broodje. Vanavond lekker pizza!!

Gedronken Dubbel Fris

Gedacht Eindelijk weekend!

Gelukkig Is het nu kermis in Weert en heb ik weekend!

Gelachen Met mijn beste vriendin :-) En om het plaatje hieronder!!

Geërgerd Op mijn leraar van economie, hij heeft zooooon irritante stem..

Gewenst Dat ik vakantie heb.

Gekocht Niks. Ik ben ook nergens meer geweest en heb dus niks kunnen kopen. Ook eens goed voor mama's beurs ;-)

Geklikt Nergens op. In ieder geval.. Ik heb nog geen laptop aangeraakt vandaag.

Kus,
Romy.

Fijn weekend allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten