zaterdag 11 januari 2014

Bucket List 2014

Ook ik heb eens een bucket list gemaakt voor dit jaar. Ik heb ook wel een paar dingen die ik ooit in mijn leven wil doen, maar dat komt nog wel. Nu eerst voor dit jaar :)

- De boeken van de Hongerspelen lezen.
Ik heb alleen de eerste 2 films gezien, maar ik wil zeker nog de boeken gaan lezen dit jaar! Alleen kunnen we ze nergens vinden voor op mijn eReader, hopen dus dat mama de trilogie bestelt op bol.com!

- Meer films kijken.
Ik heb al best wel veel films gezien, maar ik wil er dit jaar nog meer gaan kijken! Het enige nadeel is dat ik niet zoveel leuke (en romantische!) films meer kan vinden..

- Meer met de trein reizen.
Toen ik vorige jaar voor het eerst alleen (met mijn vriendje) met de trein ging vond ik dat echt heel erg leuk! Vandaar dat ik dit jaar wel wat meer zou willen reizen met de trein. Ik zou dan naar leuke steden gaan om te shoppen of om nieuwe dingen te zien. Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Scheveningen, Utrecht, Maastricht, noem maar op!

- Meer wandelen.
Het is fijn en leuk dat ik een hondje heb, daarom wil ik dit jaar eigenlijk ook wel wat meer gaan wandelen met haar. Zij vindt het fijn om te wandelen, en ik vind het eigenlijk ook wel fijn.

- Meer sporten.
We hebben thuis een loopband en een fiets, en eigenlijk zou ik daar wel wat mee willen doen. ;-) Of van die oefeningen doen die je op youtube kunt vinden.

- Vaker naar het strand gaan deze zomer.
Ik vind het strand echt heel erg leuk! In de zomer gaan wij wel altijd met de boot naar een strandje, maar dan lig je toch niet echt op het strand, omdat je ook op de boot kunt liggen. Maar op het strand liggen vind ik ook wel wat hebben.

- Workshop volgen.
‘Toevallig’ heb ik me vandaag ingeschreven voor een dansworkshop van niemand minder dan … Timor Steffens!! Ik wilde al best wel lang een dansworkshop doen, maar de vorige keer kon ik niet of was ik te laat, nu eens een keertje niet hahaha!
Kus,
Romy.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten