maandag 6 januari 2014

Disney

Omdat ik Disney helemaal geweldig vind, wil ik sommige foto's even laten zien en er wat bij vertellen. Enjoy! :)

's Avonds was het kasteel in Disney echt heel erg mooi verlicht. Dan was er namelijk een soort van lichtshow met vuurwerk en allemaal beelden van Disney-films. Normaal was er 's avonds altijd een lichtjesparade, die stiekem leuker was dan deze show. Maar het kasteel was mooi in het donker. :)

Ook is er ieder jaar in Disney een stuntshow, met allemaal auto's en motors. Dit jaar vertelden ze hun 'trucs', hoe ze door vuur glijden, hoe ze met een grote snelheid achteruit rijden enzovoort, best wel leuk om te zien hahaha. Dit jaar was Lightning McQueen van Cars er ook bij! Hoe schattig!! Hij was echt precies hetzelfde als in de film. En wat ook leuk was, hij kon 'praten'!

Dit jaar wilde ik per se mutsen passen met mama en er allemaal foto's van maken. Dit heb ik dus samen met mama gedaan, én met mijn vriendje. Want, hoe leuk ;), hij was ook in Disney. :)

En natuurlijk sta ik vaak met Disney-figuren op de foto. Winnie the Pooh, die me knuffelde :). Igor, die erg schattig is! Teigetje, die ik nog steeds grappig vind hahaha. En natuurlijk Mickey Mouse, Pluto, Donald Duck, Goofy en Knabbel & Babbel. :)

Kus,
Romy.
ps: komende week ga ik mijn blog veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten