zaterdag 18 januari 2014

Disney things

 
Wist je dat achter iedere Disneyfilm een soort van boodschap zit? Ik wist het ook niet. Ik zag het ergens staan en ik vond het wel kloppen. De Kleine Zeemeermin zegt bijvoorbeeld dat je niet moet opgeven als je iets heel erg graag wilt, Belle en het Beest zegt dat uiterlijk er niet toe doet als je verliefd bent. Sneeuwwitje blijft altijd lachen, wat er ook gebeurt. Doornroosje zat gevangen, maar ze bleef dromen over die ene dag. Jasmine wilde de wereld zien, en ze kreeg 'm te zien. Assepoester geloofde in magic, ze liet de Goede Fee allemaal mooie dingen voor haar toveren, en daardoor kreeg ze een prins.

 
Op Twitter staan weleens zo'n plaatjes van Disney, 'how they give their princesses 'the' look'. Zonder dat die prinsessen het door hebben, kijken die prinsen dan zo lief naar ze. Maar hetzelfde geldt voor een kus in de Disneyfilms, ze komen zo verwacht maar het ziet er toch zó lief uit. Zelfs een kus van Lady en de Vagebond, met de spaghetti en de gehaktballetjes, is superschattig.

Zelf vind ik bijna alle Disneyfilms leuk! Frozen, de nieuwste Disneyfilm, heb ik nog niet gezien, maar ik ga 'm wel zeker weten kijken! Gewoon vanwege Olaf! Hij ziet er zo schattig uit en op plaatjes staan altijd zo'n lieve dingen die hij in de film zegt.

Kus,
Romy.
ps: de plaatjes komen allebei van Tumblr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten