zaterdag 9 augustus 2014

Back to school

Jaaa eindelijk is two flowers for you! er weer! :) De vakantie was heeerlijk en op Ibiza was het weer eens lekker weer! Ik heb stiekem al bedacht dat ik later een huisje wil op Ibiza, gewoon omdat het kan. :)

Het eerste artikel is een back to school - artikel. Welke kleding draag je? Koop je speciaal nieuwe kleding? Heb je een nieuwe schooltas?

Zelf draag ik gewoon kleding die ik normaal ook draag, niks speciaals. Een spijkerbroek, sandalen/gympen, een truitje en een jasje. Een nieuwe tas heb ik wel, alleen moet ie nog gekocht worden!






Ik vind dit een leuke, maar geen speciale, back to school look. Het is een vrij simpele look, maar het zit lekker en het ziet er leuk en nonchalant uit. :)  















Deze 3 looks vind ik heel erg mooi, maar ik draag geen hakken. De hakken zou ik dus inruilen voor sandalen of ballerina's. Vooral de rechterlook vind ik erg leuk. :)












De middelste look en de rechterlook vind ik gewoon makkelijk en leuk voor school. De linker vind ik wat minder, ik hou niet van die broekjes.


Wat draag jij op je eerste schooldag? En hoe was jouw vakantie? :-)


 
 
Kus,
Romy. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten