zondag 31 augustus 2014

Gewoon weer zondag

Gezien Geen enkele film of serie eigenlijk. Ik probeerde Frozen te kijken maar de tv haperde steeds.
Gelezen Brainwash van Carry Slee.
Gehoord Eh.. Niks eigenlijk, niets speciaals in ieder geval. De reclame die ik vandaag wel al 1000 keer heb gehoord is die van verzekeringen op 538.
Gedaan Eigenlijk helemaal niks. Ik stond rond 10 uur op en ben op de bank gaan liggen. En daar lig ik nu nog steeds.. 
Gegeten Frietjes! :)
Gedronken Ice Tea.
Gedacht Waarom heb ik niet nog een paar dagen langer weekend.. En dat het van mij echt geen goed weer meer hoeft te worden, nu mag het ook wel gewoon herfst worden..
Gelukkig Heb ik een huis en zit ik lekker binnen nu het zo hard regent. :)
Gelachen Om de losse tand van mijn kleine zusje. Haar tand hangt nog maar aan 1 draadje en ze dacht dat ie eruit zou vallen als de tand zelf in de spiegel zou zien hoe hij erbij hing.. Nou niet dus.
Geërgerd Op de regen. Ik had eigenlijk wel een rondje met mijn hondje willen gaan wandelen, dan deed ik tenminste nog iets vandaag.
Gewenst Dat het bijna 7 oktober is.. Dan word ik eindelijk 16 jaar!
Gekocht Niks. Ik ben eigenlijk ook nergens meer geweest. Er kwam wel een pakje van de Wehkamp en daar zat een trui van Only en een jasje van CoolCat bij.
Geklikt Het enige dat ik op de laptop heb gedaan is deze blog geschreven.

Kus,
Romy.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten