maandag 18 augustus 2014

OOTD: summer dress

Sorry jongens, mijn hele planning loopt door elkaar door de vakantie. Als school weer is begonnen gaat de normale planning weer verder. Als je facebook in de gaten houdt (en liket!), weet je wanneer er weer een nieuw artikel online staat. :-)

Vandaag dus een (late) OOTD. Dit jurkje kocht ik in een klein winkeltje in Weert en kostte 19,95 euro. Ik was meteen verliefd op de kleur en het model, maar ik wist niet of het jurkje iets was voor mij. Ik ben er blij mee!!

Merk; Made in Italy
Qua sieraden heb ik mintgroene en turquoise armbandjes (Bijou Brigitte) uitgezocht, mijn beige horloge van OOZOO, mijn MelanO-ring, het kettinkje met een hartje (Bijou Brigitte) en zilveren oorbellen. De zonnebril is van Kruidvat. :-)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten