donderdag 20 maart 2014

Answers

Een simpele, korte 'tag' met keuzes die ik moet maken. Enjoy!

1. Mascara of eyeliner?
Mascara. Eyeliner gebruik ik nooit, mascara iedere dag.

2. Jeans of legging?
Ik draag altijd een broek. In de zomer draag ik wel soms een rokje of een jurkje, maar dan natuurlijk zonder legging. Een legging heb ik aan met slapen, niet overdag.

3. Rok of jurk?
Dan ga ik toch voor een jurkje! Ik vind jurkje gewoon lekker zitten in de zomer, je trekt het even snel aan over je bikini of je doet 'm 's avonds aan met mooie schoenen en mooie sieraden.

4. Platte schoenen of hakken?
Platte schoenen. Eigenlijk simpelweg omdat ik anders groter ben dan mijn vriendje =$. Ik vind platte schoenen ook gewoon fijner lopen, Coverse, Uggs, ballerina's, sandalen, yes give me!

5. Gesteild of krullend haar?
Ik heb meer krullend dan steil haar. Ik vind krullend eigenlijk ook mooier (bij sommige mensen), dan heb je gewoon dikker haar en daar hou ik van.

6. Cola of fanta?
Fanta drink ik eigenlijk nooit. Cola Light drink ik wel vaak.

7. Quik of McDonalds?
Serieus, ik heb nog nooit van Quik gehoord. Ik kies dus maar McDonalds.

8. Sms of Facebook?
Ik kan niet kiezen, sorry.

9. Mobiel of laptop?
Laptop is handiger voor school, maar mijn mobiel heb ik gewoon altijd bij.

10. TV of laptop?
Laptop, tv kijk ik alleen maar 's avonds.

11. Suikerspin of snoep?
Suikerspin plakt zo erg en ik heb een hekel aan plakkende dingen.

12. Knuffel of kus?
Een knuffel is altijd fijn. Een knuffel laat je beter voelen.

13. Vroeg of laat slapen?
In het weekend ga ik altijd laat slapen. Dan hou ik het best vol om tot een uurtje of 1 te appen. Als ik naar school moet ga ik meestal wel rond 10 uur slapen.

14. Pull of jas?
Het liefst loopt ik zonder jas en trekt ik gewoon een dik(ke) vest/trui aan.

15. Korte broek of jeans?
Summerfeeling!

16. Zomer of winter?

17. Favoriete kleur?
Zeeblauw, mintgroen en turquoise.

18. Waar was je profielfoto genomen?
En dan pak ik even deze foto van carnaval, die is gemaakt in een zaal in Thorn.

19. Een persoon die je mist..
Mijn opa denk ik, en mijn tante, ook al heb ik mijn opa nooit gekend..

20. Geloof je in ware liefde?
Yess!

21. Wie kent jou beter dan jezelf?
Ik denk mama of mijn vriendje. Misschien kent 1 vriend van me me ook wel beter dan ikzelf.

22. Taken or Single?
Takennn.

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten