vrijdag 7 maart 2014

Barbie

Vandaag keek ik op www.girlscene.nl en ik zag een artikel over de 'normale' Barbie die waarschijnlijk in de winkel komt te liggen (daar dadelijk meer over). Ook zag ik een post met Barbie maar dan in real life, ik wil jullie een paar foto's laten zien, ik vond haar echt eng.

Barbie in real life
Wij hebben in Nederland natuurlijk onze echte Barbie, waar deze Barbie vandaan komt I don't know. Ze heet Valerie Lukyanova en ze lijkt precies op de echte Barbiepop. Dus, zoek jij de verschillen tussen deze twee Barbie's? 

Ze hebben beide een mini-taille, blauwe kleurlenzen, grote borsten en een flinke laag make-up. Valerie is ook al heel wat geld kwijt aan plastische chirurgie en ze eet alleen maar rauwe producten, iewl. Op youtube staat ook een documentaire over haar, hij is wel met Engelse ondertiteling. Bekijk 'm hier! 

Normale Barbie
Een kunstenaar heeft plannen om een Barbiepop te maken en te verkopen die eruitziet als een normaal 19-jarig meisje, met een normaal figuur en zonder dikke lagen make-up. Deze barbiepop zal bruin haar krijgen, ze zal haar voeten, polsen, knieën en ellebogen kunnen bewegen, ook zal ze een stuk kleiner worden dan de blonde barbiepop, ze wordt in verschillende maten en met verschillende afkomsten uitgebracht, én ze krijgt een nieuwe naam; Lamilly pop. 

Ik vind deze nieuwe Barbie héél erg leuk. Als ik nog een klein kind was zou ik deze wel willen, ze ziet er tenminste normaal uit (zoals een gewoon, normaal meisje). 

Kus,
Romy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten