vrijdag 14 maart 2014

Collectie Catrice

Vanmiddag ging ik even naar Stramproy, naar Kruidvat. Ik wilde effe tussen de make-up snuffelen, en wat heb ik gekocht? Een make-up base en een CC-Cream. Geen idee wat het verschil is tussen BB-Cream en CC-Cream!

Ik wilde dus ook effe bij de rek van Catrice kijken en daar hing een bakje met allemaal boekjes van de collectie van deze lente en zomer, daar heb ik er dus één van meegenomen om te laten zien.

Op de 1e bladzijde zie je dat rood dit jaar, eigenlijk zoals ieder jaar, in is. Rood is klassiek, lekker vrouwelijk en kan altijd. Rode nagels en rode lippen, wauw! Ook staat er in het boekje dat je wimpers op mogen vallen dit jaar, dus met nepwimpers, persoonlijk vind ik dit meer voor carnaval.
Ook zie je in dit boekje dat roze/lila weer in is. Ik vind dit echt heel erg mooi op je nagels en roze lippen. Ook bij deze look zie je dat mooie, lange wimpers in zijn. Knalroze lippen zijn dit jaar ook in, samen met rooskleurige nagellak (met een glittertje!).
Op de foto vind ik deze look  echt heel erg mooi, maar zelf zou ik het nooit proberen. Smokey Eyes met verschillende kleuren blauw staat echt mooi. Bij deze look blijven je lippen wel in de nude-tinten. Koel azuurblauw is een trendkleur voor op je nagels, het zorgt ervoor dat je nagels er fris uitzien.
Paarse smokey eyes zijn ook heel erg in én mooi! Paars valt wel meer op dan blauw, dus durf je niet zo goed? Ga dan zeker voor blauw, heel erg mooi! Op je lippen zijn bestinten in bij deze look. En je nagels matchen natuurlijk met de rest van je make-up, paars dus! :-)
Je nagels vallen bij deze look zeker op! Ze mogen schitteren als diamanten (wat ik persoonlijk heel vet vind), glitters, zandkorrels, noem maar op! Je oogmake-up hou je gewoon mooi in pastelkleuren (wauw!) en je lippen maak je mooi vrouwelijk roze.

Zelf zou ik gaan voor de roze/lila look, die vind ik echt heel erg mooi!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten