zaterdag 22 maart 2014

Old skool

Old Skool.. Denk aan de basisschool! High School Musical, Nintendo DS, iCarly, Drake & Josh, www.spelletjes.nl, Hyves! Ken je ze nog?

Mijn Nintendo gebruik ik nu soms ook nog, hij is en blijft leuk! Vooral het spelletje My Sims vind ik geweldig hahaha! Mijn zusje heeft de Nintendo 3DS XL en die is echt vet.

High School Musical (1, 2, én 3!).. ze blijven leuk! Ik kijk ze nu soms nog een keer en iedere keer zijn ze leuk. Troy en Gabriëlla zijn gewoon voor elkaar gemaakt, dat snapt iedere HSM-fan! Ik weet nog dat ik een keertje voor mijn verjaardag allemaal spulletjes van HSM had gekregen.. een tas, een schrijfblok, pennen, een schrijfset, een beurs, geweldig hahah!

En hoeveel uren ik een paar jaar geleden wel niet doorgebracht heb op Hyves.. Het 'oude' Facebook, eigenlijk vond/vind ik Hyves veel leuker, het zag er makkelijker uit en je kon je profiel helemaal instellen zoals jij het mooi vond!

www.spelletjes.nl .. Nu kun je fijn alle spelletjes spelen op Facebook (doe ik ook hoor!). Op Hyves kon je ook al spelletjes spelen, maar op Facebook vind ik ze toch handiger (I don't know why).

Ken je dit ook nog allemaal? Wat vond jij het leukste? :-)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten