woensdag 11 juni 2014

De Blogbijbel

Vandaag kreeg ik eindelijk het boekje de Blogbijbel

Dit boekje helpt je bij het schrijven van een blog en ik was er wel benieuwd naar. Zou het echt werken? Zouden er antwoorden in staan die ik echt kan gebruiken? Worden mijn vragen nu beantwoord? Krijg ik nu meer viewers

Het boekje ziet er heel erg leuk uit! Het heeft een beetje een simpele voorkant met twee getekende meisjes met wat beauty-spulletjes. Het boekje is geschreven door Carlijn Bekker, ik ken haar niet maar ze heeft blijkbaar ook een eigen blog, vandaar dit boekje. 

Het boekje is onderverdeeld in een paar hoofdstukken met de dingen die je moet weten over bloggen en waarom je gaat bloggen. Ook staan er bij ieder hoofdstuk een paar do's en don'ts. Heel erg leuk gedaan! Het boekje is fijn geschreven en makkelijk te begrijpen, je leert je verplaatsen in je viewers en je leert hoe je het best kunt schrijven voor jouw publiek.

Ik vind het wel een leuk en makkelijk boekje. Het is erg handig en er staan fijne tips in! Ook staan er handige apps in die je kunt gebruiken voor jouw blog. Als je een blog wilt beginnen zou ik aanraden om samen met dit boekje te beginnen!

Kus,
Romy.




HIEP HIEP HOERAAA VOOR NEDERLAND !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten