donderdag 12 juni 2014

OOTD: Ibiza

 

Yesss, het is donderdag en ik ga gelijk beginnen met mijn nieuwe planning. Vandaag staat er een OOTD op de planning en die komt er!
Zelf vind ik deze outfit echt Ibiza-stijl en ik vind 'm zelf heel erg leuk.

In deze blog van februari kon je lezen dat ik in Eindhoven naar de Primark en nog een aantal winkels ben geweest. Je weet dus waarschijnlijk al dat ik dit Ibiza-vest bij de Primark (kinderafdeling) heb gekocht!
Het broekje is van Bershka en was in de uitverkoop. Het topje is een simpel donkergroen topje met een kanten randje van H&M.
Armcandy: Action (2,99)
Horloge: Oozoo (39,95)
Beige armbandje: H&M (3,95)
Ringen: MelanO
 
 



In deze blog kon je ook lezen
dat ik deze sandalen bij de
Primark kocht. (10,00)




















Kus,
Romy.
ps: jullie kunnen two flowers for you! nu ook volgen op Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten