dinsdag 17 juni 2014

What's in my bag - tag

Hey hallooo!!

Tot nu toe werkt mijn planning hartstikke goed. Donderdag komt er weer een OOTD aan, die al klaarstaat, en vandaag de tag "what's in my bag?". Wat ik wel even wil zeggen is dat ik deze tas heb uitgezocht voor op de foto, maar dat ik deze natuurlijk niet altijd meeneem. Naar school heb ik mijn schooltas en deze neem ik mee naar de stad of naar een verjaardag van familie. Enjoy!!

Intertoys: 14,99

Ik heb niet heel erg veel spullen in deze tas als ik ergens naartoe ga. Meestal wat standaarddingetjes (qua make-up).
Mascara: Miss Manga & een of andere paarse mascara (L'Oréal)
Parfum: Christina Aguilera
Blauw: Babylips
Roze: Bablips

Zonnebril: Bijou Brigitte; 12,99
Beurs: Euro Disney; 17,95
Agenda: Action; 0,69
Ipod: iPod Nano; 169,95
Zoals je ziet heb ik niet heel veel spulletjes bij me. Meer de dingen die ik nodig heb en leuk vind :-)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten