vrijdag 6 juni 2014

At the moment: school, varen, niks

De laatste tijd heb ik niet zoveel inspiratie voor mijn blog, vandaar dat ik even een at the moment doe. Ik heb de laatste paar weken ook niet meer zoveel gepost en ik vond dat het wel tijd werd om te laten weten waar ik mee bezig was/ben.

 
Als eerste ben ik, vind ikzelf, best wel druk met school. Opeens willen alle leraren in die laatste paar weken nog een presentatie of een SO ertussen proppen.. Dus deze laatste paar weken moet ik best wel hard gaan leren om nog steeds goede punten te halen!

 
In de weekenden als het lekker weer is ben ik meestal op het water te vinden. Wij hebben zelf een speedboot dus we kunnen makkelijk ieder weekend naar verschillende strandjes varen. En natuurlijk heb je op het water geen of nauwelijks bereik of 3G. Vanaf daar is het dus moeilijk om iets online te zetten..

 
Verder ben ik eigenlijk druk met vanalles en niets.. Ik heb het heel erg druk, vind ikzelf, maar ik weet eigenlijk helemaal niet waarmee. Ik heb dingen waar ik druk mee ben, maar die duren maar één dag of één avond en tóch ben ik nog steeds druk! Chill, don't stress..

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten