vrijdag 30 mei 2014

DE '10 tot 1' TAG

10 dingen over mijzelf.
1. Ik ben blond
2. Ik heb groene ogen
3. Ik ben best wel klein, 1.60 meter
4. Ik heb altijd sieraden om
5. Ik ben goed in talen
6. Ik hou van films
7. Ik hou van de zee
8. Ik draag altijd mascara
9. Ik haat fietsen
10.Ik loop het liefst op allstars, uggs of sandalen
 


9 dingen die ik leuk vind.
1. Lars
2. Nicky
3. Lekker weer
4. Lezen
5. Leuke dingen doen met Lars
6. Op vakantie gaan
7. Naar het strand gaan
8. Winkelen
9. Varen/zonnen

8 dingen die ik niet leuk vind.
1. Regen
2. Kou
3. Sneeuw
4. Vieze handen
5. Schelden
6. Wind
7. Mensen die roken
8. Natuurkunde, scheikunde, wiskunde

7 plekken waar ik graag kom.
1. Thuis
2. Bij mijn vriendje
3. Oma
4. Ibiza
5. In de stad
6. Action/Primark
7. Warme landen
6 manieren om mijn hart te winnen.
1. Romantisch zijn
2. Attent zijn
3. Mooie ogen hebben
4. Humor hebben
5. Interesse tonen
6. Behulpzaam zijn

5 plaatsen waar ik nog heen wil.
1. New York
2. Londen
3. Parijs
4. Miami
5. Bahama's/CuraƧao/Aruba

4 dingen/personen waar ik niet zonder kan.
1. Lars
2. Nicky
3. Papa, mama, Indy, oma
4. Mijn telefoon

3 lievelingsliedjes.
1. Enrique Iglesias - Hero
2. One Direction - I Would
3. Gavin Degraw - Make A Move

2 wensen.
1. Oud en gelukkig worden
2. Kinderen ;-)

1 laatste woord of zin.
Everything happens for a reason.
 
 
Kus,
Romy. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten