zaterdag 17 mei 2014

Tag: You're it!

Hoe lang blog je al en waarom?
Mijn eerste post op deze blog was op 7 september 2013. Ik had hiervoor een paar weken een blog bij een andere dan Blogger, maar deze werkte niet zo fijn. Een paar jaar geleden heb ik ook een paar maanden een blog gehad op punt.nl maar deze is verwijderd. Ik blog omdat ik het heel erg leuk vind om te doen. 


Wat is je grootste fashion no-go?

Als iemand knalroze met allemaal panterprint combineert.. Gewoon niet, oké? 


Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?

Glitterrokjes en nog een paar zomerjurkjes! 


Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?

Mascara, CC-cream en Babylips. 


Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?

Geen idee, qua make-up en mode doe ik wat ik zelf mooi vind. 


Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?

Zomerblond-shampoo van Andrelon. 


Wat is je grootste droom?

Trouwen op Ibiza! 


Wat is je favoriete TV-show en waarom?

Ik weet niet wat er onder de categorie 'TV-show' valt? 


Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?

Ik denk mijn ogen. Zelf vind ik dat ze een mooie kleur hebben.


Op welke prestaties ben je trots? 

Ik denk dat ik nog niet zo veel heb gepresteerd omdat ik nog maar 15 jaar ben. Ik zou wel verschillende dingen willen bereiken, maar wat.. daar moet ik over nadenken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten