vrijdag 9 mei 2014

100 happy days!

Day 1.. Day 14.. Day 23.. Day 36.. Day 41.. Day 46!!

Yesss, ik ben bij dag 46 beland van mijn 100 happy days! In dit artikel laat ik een paar foto's zien van mijn 100 happy days en vertel ik jullie waarom ik het doe en waarom jullie het ook kunnen doen.



Op 100 happy days! kun je lezen waarom je het zou kunnen doen, bijvoorbeeld om blijer en gelukkiger door het leven te gaan, of om de kleine dingen in het leven te zien. Meer dan de helft van de mensen die hieraan meedoen is het niet gelukt om 100 dagen een foto van iets online te zetten waar je gelukkig van wordt.

Het is dus de bedoeling dat je iedere dag een foto (op facebook/twitter/instagram) zet van iets waar jij gelukkig van wordt, bijvoorbeeld van je hond, van je nieuwe schoenen, van het lekkere weer, van een ijsje, noem maar op! Ik doe mee omdat het me wel een leuke 'uitdaging' leek, vandaag is dag 46 en ben ik dus bijna op de helft. Ik laat een paar foto's zien van mijn 'happy 45 days!' (ik heb bij dag 46 nog geen foto).



 
Day 45:
 
'My best friends for today!'




Misschien kun je raden of zien waar flow voor staat, maar het is een stukje van mijn blog. De naam paste niet in het vakje hahah, maar het ging goed met mijn blog!

Dit is trouwens ook mijn 100e artikel! Yeaaah :-)

Kus,
Romy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten