zaterdag 10 mei 2014

Primark shoplog

Jaaaa we gingen naar de Primark!

Afgelopen dinsdag zat ik om kwart over 9 in de trein naar Eindhoven samen met Indy en Lars. De dag begon minder goed, want de trein van 9 uur hadden we al gemist.. Gelukkig gaan er dus veel treinen naar Eindhoven! Lucky us.





Deze onesie van mijn zusje kost €12




Rond half 10 - kwart voor 10 waren we bij de Primark, gelukkig ligt het station ongeveer tegenover de Primark, dus we hoefden niet ver te lopen. Toen we bij de Primark kwamen was het al best wel druk, en dat zo vroeg! Wij dachten namelijk van 'kom, we gaan lekker vroeg, dan is het nog niet zo druk', niet dus.. Eerst gingen we voor mijn zusje naar de kinderafdeling, zij kocht een 'onesie' en nog wat truitjes.





Zelf kocht ik eigenlijk niks, behalve sandalen. Maar toen we op de '-1 verdieping' kwamen, zag ik toch een leuke pyjama hangen (let op: truitje en broek hingen niet bij elkaar!). Indy zag nog fijne slofsokken liggen en daar namen we ook 2 paar van mee (en ze zaten ook nog eens met 2 paar bij elkaar, dus eigenlijk 4 paar!). :-)

Het truitje kost €7
De broek kost €8
Deze slofsokken zaten samen verpakt.
Ze kosten €2,50
Deze sandaaltjes kosten €8

Kus,
Romy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten