zondag 4 mei 2014

Sneak Peek

I'm backkk! Jammer maar helaas, ik ben weer terug in het koude Nederland. 

Vandaag al een kleine 'Sneak Peek' van Ibiza. Komende week komen er nog wat meer en wat grotere foto's en vertel ik meer over alle dingen die we gedaan hebben. Deze week komt er trouwens ook nog een shopblog online van de Primark, daar ga ik dinsdag samen met mijn zusje en vriendje naartoe.





Op Ibiza was het echt heeerlijk! Het was er niet te warm en natuurlijk niet te koud. 's Middags in de zon was het denk ik 25 tot 28 graden en dat was warm genoeg. 's Avonds moest je wel een vestje/jasje aan en eigenlijk een zomerjas, dan was het net zo fris als bij ons in Nederland in de avond ('s zomers dan). 

De lucht van de tweede en derde foto zag je als je in de ochtend op het balkon zat, zo mooi! Ook zie je een paar foto's van mezelf en een paar samen met mijn zusje. De een na laatste foto was op de hippiemarkt toen die jongen een armbandje voor mij maakte (die laat ik ook nog zien). En die mooie laatste foto van onze achterkant was in het oude gedeelte van Ibizastad, echt mooi! 




Als eerste die foto links naast de mooie bloemen: dit is mijn zusje en ik vond het zo'n mooie foto van haar dat deze foto wel op mijn blog moest komen te staan! De grootste foto was bij Blue Marlin (binnen) en dat was zo geweldig mooi, Blue Marlin is sowieso een hele mooie club, maar duur.. 

Hebben jullie een fijne vakantie gehad? :-)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten