zondag 17 november 2013

25 random questions

Ik zag deze tag op een andere blog en ik vond 'm wel leuk hahah.
Nou ja, veel plezier met 25 random questions!

Vraag 1: Heb je huisdieren?
Ja, ik heb een hondje. :) Een dwerg-poedeltje, Nicky.

Vraag 2: Noem 3 dingen die 'fysiek' dichtbij je staan.
Gewoon 3 dingen die dichtbij me staan noemen? Mensen of echte dingen? Nou ja, dan maar 3 mensen én 3 dingen. :)
Mensen: mijn familie, mijn vriendinnen en mijn vriendje.
Dingen: Ehmm, mijn mobiel :), mijn eReader en mijn iPod.

Vraag 3: Hoe is het weer, nu, bij jou?
Grijs. Het is gewoon echt helemaal grijs buiten. Geen zon, geen regen, geen sneeuw, niks. En koud..

Vraag 4: Rijd je auto?
Nee, ik ben nog geen 16 en ik kan dus nog niet op voor theorie. Over 'n jaar wel, en dan ga ik het ook zeker doen, hahaha.

Vraag 5: Hoelaat werd je vanmorgen wakker?
Het was gelukkig nog weekend toen ik wakker werd, anders moest ik om 6:30 opstaan.. Nu werd ik om 9:45 wakker. :)

Vraag 6: Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Douchen of in bad gaan? Douchen was namelijk afgelopen dinsdag, en gisteren ben ik voor het 'laatst' in bad geweest.

Vraag 7: Welke film heb je voor het laatst gezien?
Ik heb eigenlijk echt geen flauw idee.. Ik denk dat dat Verliefd op Ibiza is geweest, of The Hunger Games. Allebei errrug leuke en mooie films! :)

Vraag 8: Wat was het laatste berichtje dat je kreeg?
Volgens mij was dat 'slaap lekker schatje xxx'. Dat was namelijk vannacht, haha. :)

Vraag 9: Wat is je ringtone?
Mijn ringtone is heel zomers, namelijk het liedje Mi Niña Bonita van Chino Y Nacho.

Vraag 10: Ben je ooit in het buitenland geweest?
Jazeker! Ieder jaar! Ik ben een paar keer in Egypte geweest, héél vaak in Turkije, Spanje, Malta en Frankrijk. En dan heb je nog België en Duitsland, natuurlijk.

Vraag 11: Vind je sushi lekker?
Ik heb het nog nooit gehad. Maar als ik het op foto's zie.. Vind ik het er niet zo lekker uitzien eigenlijk..

Vraag 12: Waar koop je je kleren?
Dat is verschillend. Ik denk dat het meeste wat in mijn kledingkast hangt van Only, Vero Moda en H&M is. Soms heb ik kleren van andere merken, zoals Geisha ofzo.




Vraag 13: Heb je ooit 'n pilletje ofzo ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee.

Vraag 14: Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb geen broers. Ik heb alleen een zusje. Mijn zusje is 6 jaar jonger dan ik, en tja, het ligt eraan, maar soms kunnen we best goed met elkaar opschieten hahah. :)

Vraag 15: Heb je echt een computer of heb je een laptop?
Eigenlijk heb ik geen van beide. We hebben thuis sowieso geen echte computers meer. We hebben wel een 'paar' laptops. Eentje is van mama en die gebruik ik eigenlijk altijd. Behalve als we op vakantie gaan, dan heb ik er eentje die we ooit moesten kopen via school, maar die is niet zo heel erg snel..

Vraag 16: Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Wauw, wat past het nummer van deze vraag goed bij mijn antwoord. ;-)
Maar ik ben pas net jarig geweest eigenlijk, dus dat duurt nog wel effe. Volgend jaar word ik 16. :-)

Vraag 17: Draag je lenzen of een bril?
Nee.

Vraag 18: Verf je je haren?
Nee. Ik heb afgelopen zomer wel blondere plukjes laten verven, dat vond ik wel héél erg mooi. Dat zou ik dus best nog eens willen. :)

Vraag 19: Vertel eens wat je gaat doen vandaag.
Niet veel. Ik ga, yes, geschiedenis leren. Een beetje huiswerk maken.. En waarschijnlijk rond half 5 naar het uitroepen van de prins (carnaval).

Vraag 20: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Geen idee.. En als ik het wel wist zou ik het niet vertellen, denk ik.

Vraag 21: Wat is je favoriete pizza?
Gewoon, pizza margarita.

Vraag 22: Wat vind je lekkerder, hamburger of cheeseburger?
Cheeseburger heb ik echt nog nooit gehad, dus ik zou het niet weten.

Vraag 23: Ben je ooit een hele nacht wakker gebleven?
Ja, één keer. Toen bleven een paar vrienden slapen, en een vriendin en ik waren eigenlijk van plan wél te gaan slapen. Maar er was zo'n jongen bij, die steeds zei 'als je gaat slapen, pakken we een glas water, en dan houden we je vinger erin..' Nou ja, en als jij degene was die pech had en in slaap viel..

Vraag 24: Welke kleur ogen heb je?
Groen. Met een donker randje. :-)

Vraag 25: Proef je het verschil tussen gewone Cola en Cola Light?
Jááááh!

Kus,
Romy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten