donderdag 21 november 2013

DA Nagellak Color & Shine 202

Hoi allemaal :)
Vandaag 'review' ik ook eens iets. Ik weet eigenlijk niet of ik dit als werkwoord kan gebruiken, hahaha? Maar goed, ik ben afgelopen week met mama naar de DA geweest en ik kocht daar een nagellak en een lippenbalsem van Maybelline (daar komt nog een review over), dus vandaag iets over de nagellak van de DA.

Naam: Ik denk dat ie gewoon Color & Shine 202 heet. Oh ja, er staat een stickertje op met mirror.

Nummer: Zoals ik net al zei, 202.

Kleur: Ehm weet ik eigenlijk niet, een roze-achtige nagellak. En hij glanst supermooi. :)


'Langhoudend', klopt dat? Op het potje staat dat deze nagellak langhoudend is, maar dat klopt dus echt niet.. Ik lakte dinsdagmiddag mijn nagels met deze nagellak, en 's avonds was hij er al half af, dus nee, helaas..

'Sneldrogend', klopt dat? Ook dit staat op het potje, dit klopt wel. Dit klopt zelfs héél erg. Ik had nog niet tot 20 geteld en ze waren al droog (bij wijze van spreken dan hè, ik telde niet echt tot 20).

Wat vind ik? Het is een mooie nagellak. Mooie kleur, dekt goed (na 2 laagjes), is snel droog. Alleen houdt hij niet zo lang, dat is jammer..

'Cijfer': ♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡ (7/10)

Hopelijk vonden jullie een review ook eens leuk? :)

Kus,
Romy.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten