zaterdag 30 november 2013

Christmas. ♥

 Hey allemaal :)
Sorry voor het lange wachten, ik had het weer eens druk (met niks eigenlijk) ..

Vandaag een blogpost over kerstmis, ik vind kerstmis echt helemaal geweldig! Het is gewoon zo lekker gezellig. Overal lampjes, de kerstboom, kerstliedjes, cadeautjes, lekker eten en gezelligheid. :)

Wat vind jij van kerstmis? Laat 't me weten!




Ik vraag me met kerstmis eigenlijk altijd wel iets af.. Hoe is de kerstman ontstaan en zo'n dingen allemaal.. Afgelopen week ontdekte ik dus met 'n lesje economie dat we de kerstman, zoals we hem nu kennen, zo kennen dankzij Coca Cola.

Zo vind ik het ook ieder jaar weer leuk om mijn eigen kerstboompje op mijn kamer op te zetten en allemaal kerstballen en slingers erin te hangen, I like it!

Een paar jaar geleden hebben we een keer een kerstmarkt bezocht, dit zou ik echt best wel graag nog een keer doen. Het is gewoon echt leuk om allemaal dingen te bekijken die met kerst te maken hebben, zo gezellig en alles, lekker warme chocomel drinken met speculaas. :) En ja, ik ben meer een kerstmis-mens dan een Sinterklaas-mens.

En weet je wat nog mooier en leuker is dan dit allemaal? Euro Disney met kerstmis! ♥♥♥ Ooit ga ik er weer naartoe, het is gewoon magic.

Hopelijk vonden jullie 'm leuk om te lezen! Ik vond 'm in ieder geval leuk om te schrijven. :)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten