zondag 1 december 2013

10 redenen om van december te houden. ♥

Omdat het nu dus december is, wilde ik ook eens een keertje een blogpost schrijven met 10 redenen om ... Gewoon eens proberen! Let's do this! ♥

1. Sneeuw..
Soms vind ik sneeuw echt vies en irritant, maar het hoort gewoon bij december. Met kerstmis moet het, vind ik, ook altijd sneeuwen, dan lijkt het gewoon véél gezelliger!

2. Mooie sjaals, leuke handschoenen en mutsen..
Ik heb best wel veel van die echte dikke wintersjaals, wel allemaal in neutrale kleurtjes. Zwart, grijs, beige, grijs met zilver.. Geen roze, groen of blauw dus. Mijn handschoenen zijn gewoon beige met een strikje, ze passen bij mijn muts. :)

3. Dikke truien..
Dikke truien vind ik écht héél erg fijn. Ik heb een mintgroene, een legergroene en een zwarte van zo'n 'gebreid' spul. Van zo'n echte dikke truien met 'n muts heb ik een lichtgrijze, een donkergrijze en een donkerblauwe. :)

4. Kerstmis..
In mijn vorige blogpost heb je vast al gelezen dat ik kerstmis helemaal geweldig vind en waarom. :) Het is gewoon lekker gezellig!

5. Kerstliedjes..
Het liefst hoor ik nu al op de radio allemaal kerstliedjes, jammer dat ze pas na Sinterklaas beginnen.. Dus, daarom luisteren we ze maar op onze iPod. ♥

6. Kerstboom..
Geef toe, het is gewoon leuk om een kerstboom op te zetten en te versieren, met kerstliedjes op de achtergrond.

7. Oudjaar en nieuwjaar..
We hebben een paar jaar na elkaar oud en nieuw gevierd in Egypte, maar dat is eigenlijk niet zo leuk, hahaha. Er ligt geen sneeuw, het is niet koud, er is geen vuurwerk, er is niemand die je kent (behalve je gezin)..

8. Dagen waarop je de hele dag in je pyjama of joggingbroek hangt..
Ik hou er van. Ik vind het echt fijn om de hele dag in mijn joggingbroek op de bank te hangen met een goed boek.

9. Wandelen door de sneeuw met je hondje..
Koud, maar fijn.

10. Kerstfilms..
I love it! ♥ Ik hou van kerstmis en dus ook van kerstfilms. Er zijn zoveel leuke kerstfilms. Kerstfilms van Disney, Nederlandse kerstfilms, Engelse kerstfilms, noem maar op!

Heb jij ook zin in kerstmis en in de winter?
Kus,
Romy.  
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten