zondag 8 december 2013

Waar word ik blij van?

1. Warme chocomel, joggingbroek en een goed boek. Ik vind het echt heerlijk om 's avonds gewoon de hele avond op de bank te hangen in mijn joggingbroek, met een goed boek!

2. Fotograferen. Ik maak foto's van alles. Ik vind het gewoon leuk om foto's te maken en ze later terug te zien. People change, memories don't.

3. Euro Disney. Ja, ik vind Disney geweldig. Kom op, wie vindt Disney niet leuk? Wie wordt er nou niet blij van zo'n magisch park, magische films en magische 'wezens'? Iedereen toch? :-)

4. Boeken lezen. Ik heb sinds afgelopen jaar een eReader en dit is véél handiger met lezen. Veel mensen vinden je saai als je lezen leuk vindt, I don't care, ik vind lezen leuk.

5. Kleine dieren. En dan bedoel ik echt pasgeboren dieren. Hondjes, poesjes, paarden, schapen, geiten, varkens, noem maar op! Ze zijn allemaal schattig.

6. Shoppen. Deze mag ik ab-so-luut niet vergeten. Het maakt niet uit waar ik voor naar de stad ga, het is gewoon leuk. Winkel in, winkel uit. Alle leuke kleren passen die je tegenkomt. :-)

7. Kerstmis. Ja, ik houd van Kerstmis. Gezelligheid, de kerstboom, sneeuw, cadeautjes, de Kerstman, de sfeer, gewoon alles!

8. Mijn vriendje, familie en vrienden. Je snapt 'm wel. ;-)

9. Sieraden, kleren en schoenen. Welk meisje wordt hier niet blij van? Ieder meisje toch wel? :) Ik heb trouwens ook echt niet veel sieraden, kleren of schoenen hoor. ;-) (hier rechts zie je (bijna) al mijn schoenen!)

10. Ibiza. Ik ben er nu één keer geweest, maar het was gewoon mooi. Als je Ibiza ziet in Verliefd op Ibiza, dan word je toch ook wel meteen verliefd? 

Hopelijk vonden jullie 'm leuk? Waar word jij blij van? :)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten