woensdag 4 december 2013

Tag: all about fashion.

En wéér een tag, hopelijk vinden jullie ze niet saai om te lezen? :) Deze heb ik 'gejat' van een meisje uit mijn klass.
Enjoy!

Wat betekent fashion voor jou?
Veel, denk ik. Valt onder fashion ook winkelen? Sommige vriendinnen vinden me een shopaholic.. :) Altijd als ik ga winkelen, loop ik iedere leuke kledingwinkel binnen, ik pas in bijna iedere kledingwinkel wel iets. Het maakt niet uit wat, truitjes, broeken, jasjes, topjes, truien, noem maar op! Ook kun je met kleding wat meer van jezelf laten zien, sommige meisjes kleden zich stoer om zich dan ook zo te gedragen.

Wat is je favo modestad?
Eigenlijk heb ik geen flauw idee. Ik ben nog nooit echt naar een modestad in het buitenland geweest, ook in Amsterdam of Maastricht slaag ik niet zo goed (als ik er al ooit kom). Maastricht vind ik (waar ik tot nu toe ben geweest) wel het mooist om te winkelen, denk ik. Ik heb wel een paar steden waar ik écht ooit moet gaan shoppen, zoals in Milaan, Parijs, Londen en New York.

Waar slaag je altijd?
Bij Only. En H&M. In de stad ga ik nooit naar H&M, ik kan daar op de een of andere manier gewoon nooit iets vinden, dus bestellen we het altijd via internet. Bij Only vind ik wel altijd wat, Only is ook echt mijn lievelingswinkel, ze hebben er gewoon altijd wel iets leuks!

Welke winkel bezoek je graag, maar slaag je niet zo snel?
The Sting. Ik ga er altijd naartoe, maar ik koop er bijna nooit iets. Ik wil er wel altijd even naar binnen lopen, iets passen.. En dan houdt het op. Het ene truitje is te lang, het andere te wijd, en weer een ander is te groot of hebben ze niet in mijn maat..

Heb je een item in je kast hangen dat je nog nooit hebt gedragen?
Ja, wel meerdere zelfs. Ik koop regelmatig iets, dan lijkt het in de winkel echt superleuk, maar dan eenmaal thuis.. Thuis weet ik het dan niet te combineren of vind ik het toch niet zo leuk als ik dacht.

Heb je een fashion geheim?
Nee. Alhoewel.. Ik weet niet of dit een geheim is; als ik 's avonds in bed lig, bedenk ik altijd wat ik de volgende dag aantrek, dan bedenk ik opeens allemaal nieuwe combinaties met kleren die ik niet zo vaak draag, of die ik juist wel vaak draag, maar dan met een andere broek ofzo.

Mijn kast hangt vol met ..
Met vanalles! Ik heb echt héél erg veel kleren, volgens anderen. Wat je niet in mijn kast zult vinden zijn rokjes, en trouwens ook geen jurkjes voor in de winter. Wel héél veel spijkerbroeken, zwarte broeken, beige broek, grijze broek, truien, jasjes, topjes, truitjes, vesten, joggingbroeken en pyjama's. :)

Wat is je meest comfortabele item?
Joggingbroeken en pyjama's! Ik hou er van om 's avonds op de bank te hangen met een legging en een dikke trui of een vest, of een joggingbroek, of gewoon lekker simpel; in de pyjama. ♥ Hier rechts zie je de pyjama's die ik heb hahah, deze zijn alle 4 verkrijgbaar bij H&M en ze kosten €19,95

Wat betekent fashion voor jou?

Kus,
Romy

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten