zaterdag 14 december 2013

Quotes

Hey, moet mijn blog roze blijven? Of moet hij over gaan naar blauw, paars of rood (kerstmis)? Laat 't me weten!
Vandaag een blogpost met leuke zinnetjes en quotes! Enjoy!

You only live once.
Ik vind het gewoon waar. Je leeft maar één keer, dus geniet ervan! Als je twijfelt om iets te doen, doe het gewoon, je leeft maar één keer. :-) 

Everything happens for a reason.
Ik heb gewoon het gevoel dat alles gebeurt met een reden. Je wordt verliefd, met een reden. Je gaat naar school, (de meeste) met een reden. Je gaat trouwen, met een reden. Alles gebeurt gewoon met een reden..

I need your love, I need our time, when everything's wrong, you make it right.
Deze komt uit een liedje, en hij klopt. Voor mij tenminste.. Als alles fout gaat is er altijd wel één persoon die het weer goed maakt. :)

Dream it, wish it, do it.
Deze quote zie ik altijd bij Nike, kan dat? Is dit de quote van Nike ofzo? Hij klopt in ieder geval wel. Als je ergens van droomt, het dan wenst om te doen, doe het dan gewoon.


You are never too old for a Disney movie.
Yesss, true! waarom zou je hier te oud voor zijn? Disney is toch gewoon fantastisch? :)

If you want to make your dreams come true, the first thing you have to do is wake up 
Deze klopt nog meer dan de rest! Als je een droom hebt die je waar wilt maken, moet je eerst wakker worden. Deze zag ik op een plaatje bij danseres Ingrid Jansen.

If you can dream it, you can do it.
Nog een quote over dromen, hahaha. Deze is van Walt Disney, en ook deze klopt wel, vind ik. Als je het kan dromen, kun je het ook doen!

Mee eens? :)

Kus,
Romy.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten