maandag 23 december 2013

Terugblik

Omdat het bijna 2014 is, kijk ik vandaag even terug op afgelopen jaar. Allemaal leuke dingen die ik heb meegemaakt zie je hier. Enjoy :)

Het eerste leuke iets was carnaval. Samen met een vriendin ging ik naar de jeugdsleuteloverdracht in Horn en ik ging naar Thorn, omdat een jongen uit mijn klas daar jeugdprins was! En we gingen verkleed naar cafés met familie.

Ongeveer 3 maanden later ging ik samen met papa, mama en mijn zusje naar Ibiza! Ibiza is echt een heel erg mooi eiland, precies zoals je het ziet in de film en in de serie. Er zijn heel veel mooie plekjes en je hebt er lekkere ijsjes hahah! Op de laatste foto zitten we op het vliegveld een ijsje te eten en te wachten op het vliegtuig..


Op 26 mei ging ik samen met mijn vriendje met de trein naar de Efteling. We waren nog nooit alleen met de trein geweest, dus dat was wel een beetje spannend hahaha. En weet je waarom we naar de Efteling gingen? Omdat we het een jaartje hadden! :) Gelukkig was het toen niet zo druk in de Efteling, dus we hoefden niet zo lang te wachten bij de attracties. Wel heeft het een klein beetje geregend en waaide het hard.. Maar het was wel heel erg gezellig :)

Toen het eindelijk zomervakantie was bleven 3 vrienden en mijn vriendje slapen. Tenminste, slapen was de bedoeling.. Maar er was er zo eentje bij die dreigden om je vinger in een glas water te houden.. Daar ging je slaap ;) En ook zonder die slaap was het wel heel erg gezellig.

Een week later gingen we lekker op vakantie naar Turkije! Ongeveer 40 graden, lekker warm dus. In Turkije is een hele mooie zonsondergang, zoals je ziet. Op de laatste foto zijn we aan het wachten op de bus om naar het vliegveld te gaan, midden in de nacht.. Tja, daar krijg je dan wel slechte zin van.. Gelukkig was het ook thuis lekker weer toen we aankwamen!

En deze 2 foto's vond ik gewoon leuk. :) De eerste foto ben ik met mijn nichtjes op de kermis bij ons in het dorp. Grote kermis hoor! Grapje, 3 attacties en wat kraampjes.. Klein dorp, kleine kermis, wel gezellig! :) De tweede foto was met Dierendag, het is en blijft gewoon mijn lievelingsfoto!

Merry Christmas and a happy new year!
Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten