zondag 15 december 2013

25 random questions 3.0

Hey allemaal,
In deze blogpost ga ik verder met 25 random questions 3.0!
Enjoy! :)

1. Welk vak doe je graag op school?
Geschiedenis in ieder geval niet. Gewoon niet. Frans en Nederlands vind ik wel leuke vakken.

2. Waaruit bestaat je ontbijt?
2 crackers met nutella!

3. Lachen of dromen?
Wat is dit voor een keuze? Ik vind dromen héél erg leuk en fijn hahah, maar op school lach ik ook de hele dag met mijn vriendinnen.

4. Serieus of grappig?
Van allebei een beetje. Op sommige momenten moet je gewoon serieus zijn, en niet grappig gaan doen.

5. Snel of traag?
Zelf ben ik soms niet zo snel, dus..

6. Grote of kleine mensen?
Kleine!! Ik ben zelf niet groot, vandaar. :) (ik heb trouwens niks tegen grotere mensen hoor)

7. Knuffel of kus?
Knuffel.

8. Bruin of blond?
Blondiesss. Blondes have more fun!

9. Wat zou je vragen als je God een vraag mocht stellen?
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan?

10. Bad of douche?
Bad.

11. Wat is het beste gevoel ter wereld?
In love.

12. Waar ben je bang voor?
Het donker. Ik vind dat echt zó eng..

13. Een boswandeling of een strandwandeling?
Strandwandeling. Zo'n wandeling geeft me meer een vakantiegevoel.

14. Als je een dier was, welk dier zou je dan willen zijn?
Een poes, een lekker lui leven hahaha. :)

15. Waar zou je ten huwelijk gevraagd willen worden?
Bij de Eiffeltoren!! Nee oké, het maakt me niet zoveel uit, als het maar op een lieve manier gebeurt. :)

16. Bestaat de ware?
Ja.

17. Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen wakker werd?
'Yes, het is nog weekend!'  

18. Huil je tijdens films?
Ja, ik ben best wel gevoelig hahah.

19. Hoe ziet jouw toekomst eruit?
Ik heb echt geen flauw idee.

20. Lang opblijven of vroeg naar bed?
Soms is het wel leuk om lang op te blijven, maar vroeg naar bed vind ik ook heerlijk!

21. Heb je nog een knuffelbeer?
Ja, achterop mijn bed staan een stuk of 7 knuffels. Oh, en mijn hondje slaapt daar altijd in haar mandje.

22. Welk dier vind je eng?
Ik heb geen idee. Ik denk een buffel, of een stier. Maar een kip, een haan en vogels vind ik ook supereng.. En valt een gans onder vogels? Die zijn ook wel eng..

23. Waar was je 3 uur geleden?
In de bioscoop met mijn vriendje.

24. Wat draag je nu?
Mijn pyjama, ik lig namelijk lekker op bed op mijn blog te schrijven. :)

25. Van wie was het laatste berichtje dat je kreeg en wat stond erin?
Van mijn vriendje. Wat erin stond? I love you! xxx. Lief hè? :)

Geschreven op: zondag 15 december 2013 om 21:15 uur.

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten