zondag 29 december 2013

OOTD ❤

Sorry dat het even heeft geduurd voordat ik weer een blogpost online zette! Vandaag heb ik weer een outfit of the day voor jullie :) Mijn OOTD is in het mintgroen en ik droeg deze kleren toen we op 2e Kerstdag naar opa gingen.

Het topje wat ik aan heb, heb ik met kerstmis van papa en mama gekregen. Het is van Only en kost € 29,95. Dit topje is helemaal 'bezet' met pailletjes in de kleuren mintgroen, een iets donkerdere groen, zilver en donkergrijs. Over sommige 'stroken' pailletjes zit een soort laagje kant, waardoor het een heel mooi effect geeft. (dit topje is ook verkrijgbaar met een soort roze kleur, ook héél erg mooi!). Het jasje wat ik aan heb, heb ik in het voorjaar gekregen van mijn tante. De broek is donkergrijs met voorzichtige glittertjes (CoolCat).

Dit horloge is van Oozoo en kostte geloof ik € 39,95, het armbandje heb ik van een vriendin gekregen voor mijn verjaardag. De armbandjes zijn van Forever 21 en die heeft mama meegebracht uit Antwerpen (ook voor kerstmis), de ringetjes zijn van MelanO en zijn per stuk te koop. En zoals je ziet heb ik mijn nagels in een bijpassende kleur gelakt. :)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten