woensdag 4 december 2013

25 random questions 2.0

Heyheyhey!
Vandaag 25 random questions 2.0! Ik ben gewoon weer begonnen met een paar vragen te bedenken en te zoeken op andere blogs, dus enjoy! :)

1. Wat is je lengte?
Ik ben niet zo ehm heel groot, ik ben maar 1.60. Klein maar fijn!

2. Welke kleur ogen heb je?
Groen (met een donker randje). ;-)

3. Heb je 'verkering' (een relatie)?
Jaaaa! ♥

4. Heb je tattoos of piercings?
Nee. Wat ik wel zou willen, is een tattoo op mijn pols, samen met mama. Zo'n infinity-teken. (zo eentje als op de foto, maar dan kleiner.)

5. Wat is je favoriete vakantieland?
Het is geen land, maar een eiLAND. Ibizaaa!

6. Wie is de leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen?
Volgens mij heb ik geen nieuwe personen leren kennen, tenminste, voor zover ik weet niet.. Een paar weken geleden heb ik er wel een achternichtje bij gekregen, maar ik heb haar nog niet gezien.

7. Wat is je favoriete dag van de week?
Vrijdag!! Dan heb ik maar tot 12.35 school en het weekend begint.

8. Wie zou je graag willen ontmoeten?
Echt geen idee. Ik denk dat ik Pink, Enrique Iglesias, Zac Efron, Channing Tatum of Manuel Broekman wel zou willen ontmoeten! De laatste 4 trouwens gewoon omdat ze knap zijn, want geef toe, die ogen van Manuel Broekman (Sjoerd in Verliefd op Ibiza de serie) ! <3___<3

9. Wie bewonder je?
Ik bewonder eigenlijk niet, hahaha. Maar als ik antwoord moet geven, dan papa, mama of oma.

10. Wat is je favoriete auto?
Serieus, ik ken geen auto's. De enige auto's die ik ken of kan herkennen zijn fiatjes en Ferrari's. Fiatjes zijn wel schattig trouwens!

11. Wat is je favoriete film?
Oké, als niemand van jullie hier antwoord op kan geven, grrrr. Mijn lievelingsfilm is Verliefd op Ibiza. :-)

12. Wat is je lievelingsliedje?
Hero van Enrique Iglesias.

13. Wat is je favoriete maand van het jaar?
Mei of oktober. In mei is het lente en niet zo koud, in oktober ben ik jarig!

14. Wat is je favoriete geurtje?
I love love van Moschino.

15. Wat is je favoriete weekblad?
Serieus, ik lees al (meer dan) 4 jaar Hitkrant.

16. Wat is je favoriete tv-serie?
Verliefd op Ibiza, sowieso! En ik weet niet of GTST ook een tv-serie is?

17. Wat ligt er onder je bed?
Oké, wat is dit voor een vraag? Ik denk dat er een nijlpaard ligt ofzo. ;-) Goed, even serieus, ik heb 2 laden onder mijn bed, eentje met allemaal tasjes en die ander met allemaal doosjes.

18. Wat is je lievelingskleur?
Ik heb, denk ik, niet echt een lievelingskleur. Alhoewel ik turquoise wel een hele mooie kleur vind!

19. Wat is je lievelingseten?
Raad maar? Yesss, frietjes!

20. Wat vind je belangrijker, uiterlijk of innerlijk?
Eerlijk hè, ik vind het allebei belangrijk. Zeg nou zelf, jij gaat ook niet met een lelijk maar lief iemand naast je lopen, maar ook niet met een knap maar onaardig persoon. Het is dus allebei belangrijk, een jongen (en een meisje ook) moet qua innerlijk en uiterlijk 'leuk' zijn.

21. Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Is dit een vraag die ik moet beantwoorden? Dan denk ik mijn ogen, I don't know why.

22. Welke deo gebruik je?
Oké, serieus, wat voor een vragen zijn dit hahaha. Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij Vogue, maar het kan net zo goed Rexona zijn.

23. Welke schoenen draag je het liefst?
Ugg's! Of All Stars. Hoewel.. Sandalen zijn ook wel fijn. :-)

24. Hoe laat ga je door de week slapen?
Rond half 11.

25. Ben je een buitenpersoon of een binnenpersoon?
In de zomer een buitenpersoon, in de winter een binnenpersoon.

Binnenkort komt 25 random questions 3.0 !

Kus,
Romy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten