woensdag 25 december 2013

Christmas tag

Merry Xmas!
1e Kerstdag, al iemand cadeautjes gekregen? Ik nog niet :( Vanavond welll! Maar hier komt ie dan, de Christmas tag, enjoy!

Favorite Christmas Song
Mijn favoriete kerstliedje, ehm denk denk denk.. Ik vind wel meerdere kerstliedjes mooi, zoals My Only Wish This Year van Britney Spears, Kerstmis van Marco Borsato, Santa's Party van Nick & Simon. En natuurlijk, niet te vergeten, All I Want For Christmas van Mariah Carey!

Favorite Christmas Movie
Ken ik eigenlijk wel kerstfilms? Ik ken, geloof ik, alleen maar kerstfilms van Disney. Dus bij deze vind ik Mickey's mooiste kerst en belle en het beest mooie kerstfilms! (En zonder de kerstfilms heb ik vanaf gisteren een nieuwe lievelingsfilm; the last song. ♥)

Favorite Christmas Gift
Ik heb echt geen flauw idee, ik denk kleren. Dit jaar krijg ik weer een paar kleren voor kerstmis en daar ben ik blij mee hahaha. Ook krijg ik dit jaar van mijn oma de set van Essence om gelnagels te maken. :)

Favorite Christmas Look
Qua kleding en make-up? Make-up doe ik met kerstmis gewoon zoals ik het altijd doe; mascara, gouden en bruine oogschaduw, een dun laagje foundation en een beetje poeder (en lipgloss). Qua kleding heb ik dit jaar gewoon een spijkerbroek (met diamanten knopen aan de zijkant!) en een donkerblauw truitje (met één blote schouder) met glittertjes.

Favorite Christmas Dress
Ik draag alleen jurkjes in de zomer, maar ik heb wel een aantal leuke jurkjes gezien op internet dit jaar. Het tweede jurkje van deze blog vind ik heel erg leuk!

Favorite Christmas Hair
Zelf zou ik met kerstmis nooit echt gaan overdrijven met make-up, kleding en haar. Ik was ze dan de dag van tevoren en dan heb ik 1e kerstdag of 2e kerstdag mooie krulletjes (vind ikzelf). :)

Inside or outside
Als er sneeuw ligt vind ik het buiten ook wel wat hebben, dan is het buiten zo mooi! Maar doe mij maar inside, ik zit toch liever binnen met een goed boek of een mooie film en de openhaard aan!

Christmas is perfect
Tja, ik vind kerstmis óf altijd perfect, óf nooit. Ik weet niet hoe mijn perfecte kerst eruit zou zien..

Christmas Days
Met kerstavond gaan we bij een nichtje van mijn mama gourmetten, lekker gezellig dus! Op 1e Kerstdag komt mijn oma en dan hebben we cadeautjes enzo. :) Op 2e Kerstdag gaan we naar mijn opa om daar lekker te eten.

Christmas Tree
Onze kerstboom is zwart. Met rode kerstballen, slingers, bloemen en glitters. Een échte kerstboom dus!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten