maandag 18 november 2013

7 schoonheden. ♥

Vandaag een blogpost met de 7 schoonheden. Zelf weet ik nooit precies wat de 7 schoonheden zijn, ik vergeet meestal de helft of ik haal ze door elkaar.. Daarom vond ik het wel leuk om ze in een blogpost met foto's te vertellen en te laten zien. :-)

1. Donkere haren en lichte ogen (bruin/zwart haar en blauwe/groene ogen), of lichte haren en donkere ogen (blond haar en bruine ogen)
Zelf vind ik lichte haren en donkere ogen niet zo mooi, sorryyy! Ik vind donkere haren met blauwe of groene ogen wel héél erg mooi! Vooral als iemand echt donkerbruin haar heeft met van die mooie groene ogen. :-)

2. Spleetje tussen je voortanden
Ik vind dit, eerlijk, niet zo mooi. Ik vind het mooier als tanden gewoon tegen elkaar aan staan. Gelukkig zie je een spleetje tussen de voortanden niet meer zoveel, thank you orthodontists!

3. Lange wimpers
Dit is echt mooi. Zelfs bij jongens. Mijn zusje heeft best wel lange, gekrulde wimpers.. En I love it! Bij sommige jongens zie je dit ook, zelfs dit is mooi. Meisjes met lange, gekrulde wimpers hoeven niet veel mascara op.. Lucky!



4. Amandelvorige ogen
Ligt eraan bij wie.. Bij sommige mensen is het wel mooi, bij sommige niet. Het ligt er, denk ik, aan wat voor vorm je gezicht heeft. Op internet stond bij amandelvorige ogen 'grote en sprekende ogen'.. Tja, het ligt eraan hoe groot de ogen zijn, te groot is ook niet mooi..

5. Sproetjes
Zoals je in een vorige blogpost had kunnen lezen, vind ik sproetjes bij sommige meisjes wel schattig. Jongens, sorry, bij jullie vind ik het minder schattig hahaha. Ik ben, denk ik, geen 'sproetjesmens', of hoe je het wil noemen..





6. Kuiltjes in je wangen als je lacht
Dit is zó lief bij een jongen. Bij een meisje heb ik het, gek genoeg, nog nooit gezien volgens mij.. Maar bij jongens, oh my god, zó lief!






7. Moedervlek boven de lip
Tja, sommige mensen vinden dit mooi, sommige niet. Toevallig hoor ik bij de laatste groep. Als het echt zo'n grote moedervlek is vind ik het niet zo mooi, is het maar een kleintje? Dan vind ik het wel schattig.

Kus,
Romy.







1 opmerking:

  1. Heel leuk fragment alleen sproetjes bij jongens zijn echt heel cute zeker met kuiltjes als ze lachen geen sproetjes over heel het gezegt maar rond de neus prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen