vrijdag 22 november 2013

Maybelline Baby Lips Hydrate

Hoi allemaal :)
Vandaag een review van de Maybelline Baby Lips. Toen ik met mama naar de DA ging afgelopen week, kocht ik een nagellak (lees: DA Nagellak Color & Shine 202 ) En ik kocht deze lippenbalsem en nog een andere, maar die moet ik nog in mijn schoen krijgen (hahaha). Deze lippenbalsems zijn zó fijn! Ze verzorgen je lippen goed, ze blijven lang zitten, ze glanzen een beetje en sommige geven je lippen een 'klein' kleurtje. Vooral de vrolijke kleurtjes maakt deze lippenbalsems zo leuk! Maar wat natuurlijk ook fijn is, is dat ze je lippen goed verzorgen. :)

Er zijn 5 varianten. Een blauwe, een groene, een gele, een oranje en een roze. Op een site heb ik gelezen welke Baby Lips wat over je zegt.

Hydrate: (met citroen en basilicumgeur), voor de sportieve, zelfverzekerde en dare-devil vrouw.

Freshen: (met muntgeur), voor de frisse, dynamische en actieve vrouw.

Repair: (met kers en amandelgeur), voor de 'free spirit', rebelse en onafhankelijke vrouw.

Cherry Me: (kersengeur en een tintje rood), voor de verleidelijke en spontane vrouw.

Pinky Punch: (passievruchtengeur en een tintje roze), voor de lieve en romantische vrouw.

Zelf heb ik Hydrate en krijg ik binnenkort de Pinky Punch. De Hydrate is héél erg fijn, hij verzorgt je lippen héél erg goed, ik krijg er zachte lippen van en mijn lippen glanzen mooi.
Cijfer: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡ (9/10)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten