zaterdag 5 oktober 2013

50 facts about me. #5

Heyheyhey!
Het is weer effe geleden, maar eindelijk weer een blog hahaha!
Het laatste deel van 50 facts about me.
Enjoy! :)


41. Sokken. Het klinkt waarschijnlijk als iets raars wat ik nu ga vertellen.. Maar ik moet altijd eerst mijn sokken aan doen en daarna mijn broek er overheen. Dan blijft mijn broek tenminste goed in m'n laarzen zitten, hahaha.

42. Ik hou van Nutella. Nutella is serieus de lekkerste pasta die er is! Nutella is leker op een hard broodje, een croissantje, of met van die letterkoekjes.

43. Badderen. Ik ga bijna nooit in de douche, behalve als ik haast heb. Ik ga om de dag in bad, en dan altijd lekker lezen in bad. Relax ;)

44. I love cup cakes. Je kunt ze ZO mooi versieren hè, dan zien ze er nog lekkerder uit dan ze al zijn!

45. Ik ben 'verslaafd' aan ijs en aan chocolade.

46. Ik hou van mijn joggingbroek. Het is ZO fijn om een hele dag in je joggingbroek op de bank te hangen en niets te hoeven doen! (ieder weekend dus)

47. Disneyfilms. Disneyfilms zijn en blijven gewoon leuk. Net zoals Disney gewoon leuk is en blijft. Het zijn soms écht films voor kinderen die eigenlijk nergens over gaan, maar dat is net het leuke! :)

48. I love the beach. Als we op vakantie gaan, moet er eigenlijk een strand bij zijn. Het is soms echt fijn om naar het strand te gaan en met je blote voeten door de zee of door het losse zand te lopen. Ennn, je kan er goed nadenken!

49. Ken je Wiz Khalifa? Je weet wel, zo'n rapper en zanger. Als je 'm nog niet volgt op Instagram, ga dat dan nu doen!! Hij zet serieus zo'n mooie quotes op Instagram.  

50. Wat ik altijd meeneem op vakantie? Mijn telefoon! *logisch* mijn eReader, mijn iPod, bikini, zonnebril en make-up en sieraden natuurlijk!

Hopelijk vonden jullie 'm leuk :)

Kus,
Romy.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten