woensdag 16 oktober 2013

Life in pictures 1.0

Hey hey hey! :)
Ook ik ga eens beginnen aan life in pictures. Ik zet 'm gewoon soms online als ik foto's heb van leuke dingen die ik heb meegemaakt of gewoon omdat ik leuke foto's heb hahaha.

Linksboven was met Dierendag, ik vond dat ik per se een foto met mijn hondje op Instagram moest zetten, gewoon om haar in het zonnetje te zetten! De volgende foto heb ik gemaakt met mijn zusje, we verveelden ons en ons hondje lag bij ons op de bank. M'n zusje zag dat hoedje liggen.. En dan krijg je dus dit. :)
De boom met de lucht.. Tja, ik keek naar buiten en ik vond de lucht zo mooi. En de boom had echt van die herfstbladeren, dus dat was wel een foto waard! Ik hou van champignonsoep. En dan, tadaaa, wéér mijn hondje. :)


Mijn vriendje was gisteren jarig, dus ik maakte en versierde deze cake voor hem. Stiekem kreeg ik spijt dat ik 'm weggaf hahaha, hij zag er echt zó lekker uit! Ook ben ik een paar keer naar de bios geweest deze maand. Met m'n vriendinnetjes naar Smoorverliefd, en naar About Time, met m'n vriendje naar 2 Guns en naar Sinterklaas en de pepernoten chaos met m'n zusje en haar vriendinnetje!
Ook vond ik deze boom wéér eens mooi, ook deze vond ik er echt zo herfstachtig uitzien. :) En de laatste foto.. Tja, dat ben ik met mijn verjaardag toen we gingen uiteten. :)

Ooh, pssst, ken je dit liedje al? Zo'n mooi nummer en zo'n mooie stem heeft hij!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten