dinsdag 8 oktober 2013

Birthday

Heeeej! :)

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Ik was ein-de-lijk jarig. :D
Maar omdat ik op m'n verjaardag fijn school had tot half 4.. had ik zondag mijn verjaardag al gevierd, toch wil ik nog even een paar cadeautjes laten zien, gewoon omdat ik ze zo leuk vind. :) 

Ieder jaar mag ik van mijn tante en van een nichtje van mijn mama een paar Uggs uitzoeken. Vorig jaar had ik gewone zwarte, met opzij een knoop. Dit jaar ging ik met mijn tante naar de stad om Uggs uit te zoeken, en toen zag ik lage, zwarte uggs met opzij een diamant als knoop, en op het kaartje zitten allemaal diamantjes. Ik was er meteen verliefd op. :)








Die linkerfoto, infinite love, die kreeg ik van mijn oma. Ik had dit kettinkje al een paar maanden terug gezien, en ik vond 'm zo leuk! Het kettinkje rechtboven met de hartjes kreeg ik van mijn vriendje. Van hem mocht ik gewoon zelf een cadeautje uitzoeken, en toen zag ik deze bij Bijou Brigitte. Je zult je misschien wel afvragen wat rechtsonder voor iets is.. Dat ronde dingetje met dat diamantje hoort bij een ketting van MelanO, die kreeg ik van papa en mama. :)




De armbandjes linksboven, die met allemaal hartjes mocht ik uitzoeken van m'n kleine zusje, lief toch? :) Die andere kreeg ik van een vriendin, D. De parfum rechtsboven kreeg ik van papa en mama, mijn lievelingsparfum! I love love, van Moschino. Linksonder, dat potje van Blond Amsterdam kreeg ik van een vriendin, M. In het potje zat zo'n spons om je te wassen en douchegel en van die dingen. Rechtsonder kreeg ik van vriendin J. 2 armbandjes en een kettinkje met een klavertje vier. :)


Let op, nu komt het lekkerste!
Dit is een taart die mijn nichtje en mijn tante hebben gemaakt. Ik weet eigenlijk niet wat dat donkere en dat roze is, maar het is lekker! Binnenin zit een cake en chocolademousse. Ik heb er pas een klein stukje van gehad, gewoon omdat ik het jammer vind om 'm aan te breken, hahaha.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! (en om te kijken!)

Kus,
Romy.

(PS: Ik ben 15 jaar geworden hahah)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten