zondag 27 oktober 2013

Life in pictures 2.0

Heyheyhey! :-)
Vandaag weer een life in pictures voor jullie! Deel 2 :)
Hier komt ie dan, enjoy!

In de herfstvakantie ontdekten mama en ik dat we Costa de serie (seizoen 1) thuis hadden liggen, dus gingen we 'm kijken. En we raakten trouwens echt niet verslaafd hoor.. Toch wel, grapje, we raakten er zo 'verslaafd' aan, dat mama gelijk seizoen 2 bestelde! En tja, nu we seizoen 2 ook hebben gezien, heeft ze seizoen 3 én 4 ook maar besteld. Super toch? :-)







Oké, ik begin linksboven. Je kan niet helemaal lezen wat er staat, daarom ga ik het je nu vertellen. Just dance. We hadden vorige week zondag ein-de-lijk weer eens een dansshow! Iedere groep deed 2 dansen, wij dus ook. De eerste dans was een moderne dans op het nummer Stay van Rihanna. Ondanks alles waren we ontzettend zenuwachtig, we waren namelijk de enige met een moderne dans! De tweede dans ging beter, we waren minder zenuwachtig. We dansten op een mix, Low van Flo Rida en We found love van Rihanna, deze dansten we met nog 2 groepen. Rechtsboven, tja, een rekenmachine, boeken, pen, schrijfblok.. Wat denk je? Proefwerkweek.. Daar word je zo ontzettend blij van.. Leren, leren en nog eens leren, yesss.. En ook ik heb Ping geïnstalleerd, eens proberen of 't wat is. En gisteren was dan ein-de-lijk de serie van Verliefd op Ibiza! En zeg nou zelf, DJ Lo-Tus is gewoon wel errrug knap!

Linksboven is gewoon 'n tweet die ik citeerde, het klopt gewoon. En rechtsboven, die quote zette mama op facebook, ik vind 'm wel kloppen. Alleen ben ik dan waarschijnlijk niet God zijn sterkste soldaat, klinkt raar, maar geestelijk niet en lichamelijk niet hahahaha. Ook ontdekte ik Stitch weer, hij is en blijft stiekem toch schattig! En blijkbaar was het vorige week iets van fashion-quote-dag, en toen zag ik deze dus op twitter. Ik vond 'm wel mooi. :)




Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten