woensdag 23 oktober 2013

Leuke sporten

Sorry dat het wéér een week geleden is..

Ik ben zelf niet echt heel erg sportief en ik heb ook niet zo'n goeie conditie, maar vandaag een blog met leuke sporten om op tv te kijken of misschien om te doen.

Als eerste dansen natuurlijk!
SYTYCD is altijd errrug leuk om naar te kijken! Maar zelf dansen is ook errrug leuk! Sommige mensen dansen voor hun plezier, sommige dansen misschien omdat het hun werk is, en anderen dansen bijvoorbeeld om emoties in los te laten..

Voetbal.
Hoe leuk is het om op tv of in het echt naar leuke jongens te kijken zonder dat ze het door hebben?! Héél errrug leuk dus!

Turnen.
Ik kijk eigenlijk nooit sport.. Alleen met de Olympische Spelen, en natuurlijk dan ook naar het turnen! Het is ZO vet om te zien wat bijvoorbeeld Epke Zonderland allemaal kan! Dan ben ik echt jaloers en denk ik van 'hoe kun je zo lenig zijn?'

Ik hoop trouwens dat jullie een leuke herfstvakantie hebben gehad? :-) Ik in ieder geval wel hahah!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten