vrijdag 28 februari 2014

I love winter.

Vandaag nog eens een tag, deze keer over de winter; I love winter.
Enjoy!

Wat is je favoriete nagellak voor de winter?
In de winter heb ik eigenlijk bijna nooit nagellak op.. Maar felle kleurtjes vind ik sowieso het mooist. Voor in de winter vind ik een grijze nagellak ook mooi. :)

Wat is je favoriete lipkleur voor de winter?
Ik heb nooit lippenstift op, echt gewoon nooit. Ik vind lippenstift niet zo fijn, ik hou niet van opvallende kleuren op je lippen dus vind ik lipgloss mooier. En dan wel een lipgloss met een heel licht kleurtje of een roze tint.

Wat is je favoriete accessoire voor de winter?
Ik heb altijd sieraden om, echt altijd! Horloge, armbandjes, oorbellen, ringen, een ketting. :) In de winter kan alles, vind ik. In de winter draag je meestal wat donkerdere kleren, dus vind ik dat je met je sieraden best een beetje 'los' mag gaan, een gekleurde horloge of gekleurde armbandjes. :)

Hoe is waar jij woont in de winter het weer?
Koud. IJskoud voor mijn gevoel. Iedereen loopt met Uggs en dikke winterjassen. Ook sneeuwt het iedere winter.. Behalve dit jaar gelukkig, dit jaar viel het weer wel mee. 

Wat vind je het fijnste aan de winter?
Dat je lekker binnen onder een deken op de bank kunt hangen. Fijn met de openhaard aan, joggingbroek aan, dikke trui aan, deken op, en GTST op tv!

Laat je favoriete 'winter-outfit' zien!
Die laat ik binnenkort even zien in een aparte blogpost.

Fijne vakantie voor degene die vakantie hebben en een fijne carnaval!! :-)

Morgen & overmorgen plaats ik een blogpost met mijn 2 carnavalspakjes voor dit jaar, blijf 'm dus in de gaten houden!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten