zaterdag 15 februari 2014

Valentine's Day

Hoe was jullie Valentijnsdag? :-) Heb je niks gedaan, heb je iets met je vriendinnen gedaan of heb je een cadeautje gekregen van je vriendje?

Ik vind Valentijnsdag eigenlijk best onzin, je kunt je vriendje toch iedere dag laten weten dat je blij met hem bent en dat je van hem houd? Nou ja, dit is wel weer een reden om een cadeautje te geven of te krijgen. :-)

Mijn vriendje bleef gisteren bij mij slapen en natuurlijk had ik een cadeautje voor hem (en hij voor mij!). Op www.yoursurprise.nl had ik een kussen met foto besteld, die zag er héél erg mooi uit! Ook had ik een stuk chocola met tekst gekocht en een kleine 'sneeuwbal' met een koe (gewoon omdat ie schattig was, don't judge). Ik kreeg van mijn vriendje 2 armbandjes (ik had ze wel zelf uit moeten zoeken maar goed hahah). Een armbandje is met infinity met diamantjes en de ander is met allemaal grijze en zwarte steentjes. (I'm in love!) Van mama kreeg ik ook een lekker chocolade beertje :-) 

Hopelijk hadden jullie ook een leuke Valentijnsdag (en zijn jullie verwend!)

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten