zondag 2 februari 2014

Timor Steffens :)

Hey guys,
Sorry dat het er gisteren weer niet van kwam.. Blijkbaar heb ik 'n druk leven! ;-) Vandaag wel even kort over de workshop van Timor Steffens. :-)

Dinsdag 21 januari ging ik dus samen met een vriendin, mijn zusje en haar vriendinnetje naar de workshop. Timor zou dus om 17:00 in Weert zijn, kwam hij een uur later aan, omdat hij van Schiphol kwam. Dat uur dat hij te laat was, zou eigenlijk een meet & greet plaatsvinden, beetje jammer dus.. We gingen namelijk voor de foto! (en de dans). De choreografie die hij voor ons bedacht had was wel even pittig.. Laterna mocht je dus niet meer op de foto met Timor (shut up), maar een handtekening mocht wel! Ondanks de foto die ik niet 'kreeg', was het wel een leuke avond! :)

Kus,
Romy.
(dit is weer een update via mijn mobiel..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten