woensdag 26 februari 2014

Lovely songs

De laatste tijd luister ik echt veel naar muziek. Ik luister muziek als ik ga rennen (lang niet meer gedaan), als ik me aankleed, in bad, onder de douche of als ik aan de computer zit. Vandaag deel ik 5 liedjes die ik mooi vind met jullie. :-) (niet op volgorde ofzo)

1. Enrique Iglesias - Hero
Zo'n geweldig mooi liedje! En zo'n mooie clip. Het is gewoon 'n mooi liedje omdat er zoveel gevoel in ligt en hij zingt het echt als 'zijn' verhaal.

2. One Direction - She's Not Afraid
Ik kende dit liedje niet en ik ben eigenlijk ook geen fan ofzo van One Direction, maar mooie liedjes hebben ze wel! Dit is echt een leuk liedje, gewoon lekker vrolijk. :-)

3. One Direction - Gotta Be You
Toevallig weer een nummer van One Direction, wel al een wat ouder nummer. Dit liedje is gewoon mooi omdat ze het zo mooi zingen (I don't know why). Wat ik trouwens ook mooie liedjes van One Direction vind: Over Again en Little Things.

4. John Legend - All Of Me
Zo'n romantisch liedje!! En zo mooi gezongen! Ik zag vorige week wel pas voor het eerst wie de zanger was, hoe hij eruit zag. Ik had me een heel ander type voorgesteld hahaha. Wel een supermooi liedje!

5. MKTO - Classic
Geen flauw idee wie MKTO is, maar ik ontdekte dit liedje tijdens muziek op school. Het is gewoon een lekker vrolijk nummer en makkelijk mee te zingen.

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten