vrijdag 18 april 2014

At the moment: school, work, love

Vandaag een heeeele late post (bijna 00:00 uur!) en mijn eerste post deze week.. Ik had deze week gewoon simpelweg geen/weinig tijd, en daarom vandaag nog een at the moment. 


Sowieso ben ik best wel druk geweest met school. Deze week moest ik echt iedere dag na school leren voor proefwerken en so's (en huiswerk maken). Daarom kon ik na school dus geen artikelen schrijven of online zetten.. 

Ook heb ik nu een baantje, woensdag ben ik er voor het eerst gaan werken. Ik werk nu dus bij een cateringbedrijf bij ons in het dorp (Lindelauf Catering). Ik moest afwassen, dus ik dacht dat ik ook echt alleen maar moest afwassen (dus het leek me niet zo leuk eigenlijk). Toen ik woensdagavond voor 3 uurtjes ging werken kwam ik erachter dat ik ook mocht helpen met bijvoorbeeld salades maken, de salades in bakjes scheppen en roeren in pannen en het was eigenlijk echt leuk! 


Waarom ik love bij mijn at the moment heb geschreven weet ik eigenlijk niet. Ik denk omdat ik gewoon blij ben met 'mijn liefde' nu. Alles gaat goed en we hebben vandaag foto's gemaakt (die ik al sinds de carnavalsvakantie wilde hebben!). 

Morgen of overmorgen komt er nog een artikel online waarin ik mijn aankopen laat zien, want ik ga morgen winkelen met een vriendin. :-) 

Hoe gaat het met jullie? 

Kus,
Romy.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten