zondag 20 april 2014

Shopping Day

Gisteren ben ik met een vriendin de hele middag geweest winkelen in Roermond. In dit artikel laat ik jullie zien wat ik (van kleren) heb gekocht :-)




Als eerste paste ik dit topje. Ik vond 'm heel erg leuk, maar ik twijfelde omdat ik al zoveel topjes heb. Ik heb 'm toch maar gekocht omdat het zo'n Ibiza-topje was (vind ik). Hij kostte €10 bij Top-Fashion. 




Dit truitje had ik al eerder gezien maar dan in het groen. Ik vond 'm in het groen eigenlijk toch iets leuker maar die was er niet meer. Deze kleur vond ik ook heel erg leuk dus kocht ik deze. Dit truitje kostte iets van €15,95 bij Shoeby.











Op de een of andere manier krijg ik deze foto niet gedraaid. Iemand een idee hoe? By the way, deze superleuke bikini kwam ik tegen bij The Sting! Het bovenstukje kostte €12,95 en het broekje €9,95. 

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Happy Easter!  

Kus,
Romy. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten