zondag 6 april 2014

I Heart Spring Tag

1. What is your favourite spring nail polish?
Zeker weten Essie Peach Daiquiri !


2. What is your must-have lip color this spring?
Eigenlijk kan ik hier geen antwoord op geven, ik heb nooit lippenstift op. Als ik toch moet kiezen.. dan een mooie roze of een koraalrode.

3. Show us your favourite spring dress!
Als het weer tijd is voor jurkjes komt er een artikel van mijn favoriete jurkje.

4. What's your favorite flower?
Rozen, gewoon omdat ze iets van romantiek hebben.



5. Favourite spring scarf / accessory?
Ik hou gewoon van armbandjes! Armbandjes maken iedere outfit leuker en vrolijker.


6. What spring trend(s) are you most excited about this year?
De pastelkleurtjes!

7. Favourite spring candle?
Ik heb nooit kaarsen aan. Ik heb er wel een stuk of 6 op mijn slaapkamer staan, maar eigenlijk gewoon voor de sier.

8. Favourite body spray/perfume for spring?

I love love van Moschino. I loveeee!

9. What is spring like where you live?
Hier is het best lekker weer in de lente. Het is warm genoeg om ballerina's te dragen, maar te fris voor slippers. Soms heb je wel van die dagen dat het boven de 20 graden is en dan kun je wel sandalen aan!

10. What's your favourite thing about spring?
Alle kleine dieren die worden geboren, het lekkere weer, de meivakantie, ijsjes, ballerina's/sandalen, korte mouwen, zonnebrillen, buiten zitten, heerlijk!

11. Any plans for spring break or an upcoming vacation?
Yesss! De dag dat ik vakantie krijg vertrek ik 's avonds voor een week naar Ibiza!

Kus,
Romy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten