maandag 21 april 2014

Tag: Get to know me

Maak je maaar klaar want dit is een lange tag! Enjoy :-)

Geboortejaar? 1998

Hoe lang ben je? 1.60, klein! 


Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Yess vakantie!


Waar ben je op dit moment? Ibizaaaa


Single/relatie? Bijna 2 jaar samen met Lars. :-)


Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: dromer, verlegen, rustig.


Guy/Girlcrush: Lars! 


Wat zou je op dit moment graag willen? Even naar Nederland vliegen om Lars, oma en mijn hondje te knuffelen. 


Wat is je doel in het leven? Geen idee, ik denk dat ik nog wel een aantal landen zou willen bezoeken. 


Waar ben je bang voor? Het donker.. 


Nagellak of lippenstift? Nagellak! 


Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Lente en zomer. 


Wil je ooit gaan trouwen? Jaaa! En dan het liefst in Disney of op Ibiza. 


Ben je een healthy-freak? Nee, ik vind alle niet-gezonde dingen lekker dus die laat ik (helaas) niet staan. 


Wat voor kleur haar en lengte heb je? Blond en ongeveer tot onder mijn schouderblad. 


Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Geen idee, qua kleding wil ik nog wel een glitterrokje en een leuk zomerjurkje. 


Heb je tattoos? Nee, ik zou er wel een willen. Misschien over een paar jaar samen met mama. 


Heb je piercings? Nee. 


Draag je een bril? Nee. 


Wat is jouw perfecte pizza? Oooh die pizza met dat vlees! *naam vergeten* 


Favoriete eten/drinken? Ice Tea en frietjes. 


Wat is je favoriete parfum? I love love van Moschino! 


Wat is het laatste dat je kocht? Een mintgroen armbandje, een jurkje, een strandtas en een paar armbandjes die een Frans meisje zelf maakte op de hippiemarkt! (foto's komen als ik terug ben). 


Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Aankleden en een beetje opmaken. 


Favoriete ijsje? Cornetto en Vienetta. 


Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ligt eraan, als het buiten mooi weer is sta ik rond 8 uur op, maar als het winter is slaap ik best tot half 10. 


Met hoeveel kussens slaap jij? Met 2 kussens. 


Ben je een ochtend- of avondpersoon? Avond!! 


Ben je geordend of rommelig? Geordend, ik kan er niet tegen als alles door elkaar ligt of alles scheef ligt en ik niets kan vinden. 


Wie wil je op dit moment graag zien? Lars, oma, Nicky. 


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Dat ik mijn diploma heb en misschien al een huisje. 


Wie mis je op dit moment? Lars, oma, Nicky. 


Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn ogen. 


Ben je verlegen? Ja, best wel. Als ik iemand net ken kijk ik liever eerst de kat uit de boom. Ik wacht liever eerst af en dan pas vertel ik dingen over mezelf. 


Heb je een accent? Ja, een Limburgs accent natuurlijk! 


Zussen/broers, hoe oud? 1 zusje, 9 jaar oud. 


Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Als ik naar school moet: 6.30 opstaan, aankleden, opmaken, haren doen, om 7.15 naar beneden en eten en om 7.30 op de fiets naar school. Dan kom ik om half 4 thuis (als ik tot 14.35 school heb gehad) en dan een beetje huiswerk maken en leren, 17.30 eten en na het eten lekker in bad en tv kijken. Rond 22.00 - 22.30 slapen. :-) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten