maandag 21 april 2014

Tag: Personal Travel Favourites!

Favoriete hotel?
Titanic in Turkije, zo mooi! 

Favoriete reisvriendelijke beautyproduct?

Geen mascara in ieder geval, die loopt bij mij altijd uit als ik in het vliegtuig slaap.. 

Favoriete bestemming?

Ibiza en Turkije! 

Favoriete plek om te shoppen?

Ik ben nog nooit echt naar een stad geweest als 'stedentrip' zeg maar, ik wil wel eens een keertje naar New York om te winkelen en om rond te lopen. 

Favoriete bestemming om te relaxen?

Turkije. Alle hotels hebben veel zwembaden, Spa & Wellness en strand! 

Gekste dat je ooit hebt gegeten?

Ik lust sowieso niet veel, dus ik eet ook geen gekke dingen in een ander land. 

Beste maaltijd die je ooit heb gegeten en waar?

Geen idee. Ik denk in Turkije, daar heb je zoveel keus bij het eten! 

Wat kun je het beste aantrekken in het vliegtuig?

Ik trek altijd gewoon een spijkerbroek aan met een T-shirt en een jasje. Je weet nooit of het ijskoud of snikheet is in het vliegtuig. 

Wat is het engste wat je ooit hebt gedaan? 

Op vakantie doen we nooit echt veel, maar de eerste keer parasailen vond ik toch wel een beetje eng. Zo hoog! 

Kus,
Romy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten