maandag 21 april 2014

What am I going to do?

Omdat de meivakantie er aan zit te komen leek het me wel leuk om eens een What am I going to do? te schrijven! In deze blogpost vertel ik jullie wat ik allemaal ga doen in de vakantie! Enjoy!



Allereerst vertrek ik de dag dat ik vakantie krijg (volgende week vrijdag) naar Ibiza! We gaan er een weekje naartoe en ikzelf vind dat lang genoeg, anders moet ik mijn vriendje te lang missen. ;-) Op Ibiza wordt het vooral zonnen, zonnen, zonnen! En zwemmen, winkeltjes bezoeken en naar de hippiemarkt. 

Als ik terugkom van Ibiza, ga ik die maandag samen met mijn zusje en mijn vriendje met de trein naar de Primark in Eindhoven. Gezellig dagje winkelen!! 

En op vrijdag ga ik met wat vrienden een dagje naar Maastricht. Geen flauw idee wat we gaan doen, maar ik zeg: winkelen en terrasjes! 

Verder ga ik waarschijnlijk veel leuke dingen doen met mijn vriendje en lekker luieren, lezen, films kijken en niets doen.

What are you going to do?

See you next time! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten